26 Ağustos 2013 Pazartesi

Benim de Söyleyeceklerim Var 1-2-3 / Umut Sarıkaya

Benim de Söyleyeceklerim Var 1-2-3 nasıldır? okunur mu? komik mi?

Benim de söyleyeceklerim var 3 kitaplık bir seri.Uykusuz dergisinde yazar/çizer olan Umut Sarıkaya'nın hikayelerinin toplandığı kitaplar.Okunur mu? Okunmaz mı? bunu anlatacağız.

Google'da aradığınız zaman  ekşide çok olumlu yorumlar görebilirsiniz.Bazı hikayeler gerçekten komik.Ancak hiç sıkılmadan okursunuz da diyemem.

Eğer vakit geçirmek ve vakit geçirirken gülmek istiyorsanız 3 kitabı da tavsiye ederim.Böyle bir ruh hali ile okursanız eğleneceğinize eminim. Ancak istediğiniz bir roman varsa,ikisi arasında kaldıysanız romanı tercih edin derim.Aklınız ondayken bu kitaptan zevk alacağınızı sanmıyorum.

Kitapların yanında Uykusuz dergisini ve Umut Sarıkaya karikatürlerini de tavsiye ederim.Detayları ile güldüren bir yazar/çizer.Her karikatürde kendinizden bir şeyler buluyorsunuz.

Son olarak; ekşi'de "3 kitabı ard arda okuduğunuzda Umut'un yıllar geçtikçe geliştiğini fark ediyorsunuz" vb yorumlar okudum.Olm sorun bende mi lan? Ben gelişim falan fark etmedim birinci kitap da komik üçüncü kitap da.

Neyse.Okumak isteyene tavsiyemdir.Umut Sarıkaya'yı ayrı,karikatürlerini ayrı,kitaplarını ayrı tavsiye ederim.Güle güle okuyun.Gerçek anlamda.

Share This!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Hakkında

-

Total Pageviews

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates