15 Ekim 2012 Pazartesi

Mutsuzlara Film Tavsiyesi

Mutsuzlara film tavsiyesi Mutsuz olupta mutsuzlugunun sebebini bilmeyenlere,isi gucu olmayip bos bos dusuncelere dalanlara,kisacasi ergenlere film tavsiyesi yayinlamaya karar verdim. Bu yazi sabahin 6 sinda yazdigim ilk yazi.Gece uyku tutmadi ve film izlemeye karar verdim. Filmi begendim ve sizlerle paylasayim dedim.Zaman zaman üzen,zaman zaman sebepsizce gülümseten bir film.
Carl,bir bankada sabah 8 aksam 5 calismaktadir.Ruti hayattan bunalmis ve mutsuz bir sekilde yasarken cilgin bir arkadasinin fikriyle EVET seminerine katilir.Bu seminer sonrasinda hayati degismektedir.
İzlemek icin link:
Mutsuzlara film tavsiyesi
Not:Link denenmedi.Mobilden yazdigim icin anlayis gostermenizi umuyorum.İyi seyirler.

Share This!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Hakkında

-

Total Pageviews

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates