3 Eylül 2013 Salı

Fotoğraflarla Yaz tatili ve Alanya

Kişisel blog diye giriştiğim hatta slogan olarak "gereksiz şeyler topluluğu" sloganını kullandığım sitede kendimce faydalı birkaç şey gördüm. Hemen gereksizlik birkaç şey yapmam gerektiğini düşünerek sizlerle bu yaz çektiğim fotoğrafları paylaşayım dedim. Tatili Antalya/Alanya'da geçirdim. Nem oranı çok fazla, akşamları bile felaket terliyorsunuz. Klimasız durulmasın neredeyse imkansız. Uzatmadan fotoğraflara geçiyorum.

alanya sunset
Alanya sahilde gün batımı


Yürüme parkında bir süs havuzu.Arkada Alanya Kalesi var.

Sahilden ve köyümtrak Alanya'dan bir görüntü.
Çiçek. Adını bile bilmiyorum. Çeker geçerim.

Bu da çiçek. Biliyorum bir açıklama şarttı.

Share This!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Hakkında

-

Total Pageviews

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates