25 Ağustos 2013 Pazar

İki Rus

İki Rus

Düzenli olarak karikatür takip ederim.Bu hafta da dergimi almak için evimden çıktım ve Migros'a gittim.Aradım fakat bir türlü istediğim dergiyi bulamadım.Gelmişken farklı bir dergi almaya karar verdim.Düzensiz olarak sıralanmış dergilerde göz gezdirdim ve sonunda ilgi alanıma giren bir dergi buldum.

Dergimi akıllı kasadan okutarak ödedim ve sahile indim.Hava harikaydı.Sıcaktı ancak güneş direkt olarak tenimi yakmıyordu.Oturmak için boş bir bank aradım.Üç bank boyunca boş bulamadım,dördüncü bank boştu.Oturup yeni aldığım dergiyi inceliyordum.


Yaklaşık 5 dakika sonra iki bayan bana doğru yaklaştı.Bacak bacak üstüne atmış dergimle ilgileniyordum.Oturduğum banka gelip oturmadan hemen önce "privet" dediler.Önce bi "Lan noluyo?" oldum.Sonra da selam verdiklerini düşünerek kafamı salladım.Oturdular.

5-6 saniye öyle birbirimize baktık.İçimden "hi" demek geldi.Sonra vazgeçtim.Dergimi topladım,çöpümü aldım ve kalktım.Şaşkın gözlerle bana baktılar.Aldırmadan yürümeye devam ettim.Bankın hemen yanındaki çöpe çöpümü bıraktım.Kendimi çok temiz,örnek bir vatandaş gibi hissediyordum.

Cool bir şekilde arkama bakmadan suyumu içerek ilerlemeye devam ediyordum.Kafamdan bir sürü şey geçiyordu."Kesin arkamdan bakıyorlar şimdi","Olm çok havalı oldu lan" şeklinde istemsiz olarak kendi kendimle konuşuyordum.Kendimi birkaç saniyeliğine "gideri var" kategorisinde hayal etmiştim.Ancak o da ne?!

Tam karşımdan yalpalaya yalpalaya "MyPET" dedikleri araç geliyordu.Aracın üstündeki adamın sürmeyi bilmediğine yemin edebilirdim.Çok hızlı bir şekilde üzerime doğru sürüyordu.Gözlerindeki korkuyu okuyabiliyordum.

(MyPET)

Birden içimi bir korku kapladı.MyPET bana büyük bir hızla yaklaşıyordu.Karizmayı çizdirmeden nasıl kaçarım diye düşünüyordum.Çok az vaktim vardı.Beklenen o an geldi...

MyPET'in üzerindeki adam bir sağ bir sol yaptı,ne tarafa gideceğini kestiremeden kendimi sol tarafa "ananskim" diyerek fırlattım.Bu sırada elimdeki su şişesi uçtu.Yere düşmemek için hızlı adımlar atıyordum.Tek elimle yere tutundum ve durdum.Adam aynı hızla devam etti.

Hayatımda kendimi "gideri var" kategorisinde hayal ettiğim o 2-3 saniyeye MyPET sıçmıştı.Tüyü de dikmişti.Tüm karizmamı kelimenin tam anlamıyla "yerle bir" etmişti.

Yerden kalktım.Elimi sirkeledim.Dergiye bir tekme savurdum.Turist kızlara doğru sırıtarak döndüm.Gülüşüyorlardı.Gururum kırıldı.Yüzümdeki gülümseme yerini sinirli bir ifadeye bıraktı. MyPET'deki adama "babanın düşmanlarını sikeyim" dedim.Duymadı tabii...

Share This!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Hakkında

-

Total Pageviews

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates